lördag 31 maj 2014

Kvällspromenad

Efter ett antal riktigt jobbiga dagar, då maken legat däckad och jag har fått dra lasset själv, så kom jag ut på en liten kvällspromenad på egen hand! Det var så underbart att knalla omkring och se på all grönska, att höra göken gala långt borta, småfåglar som tjattrar! Solen lyste på skogen, åkern och i öga ;-)

För första gången på flera dagar känner jag att jag inte bara överlever utan att jag faktiskt lever! Ja lever!!
Och livet på landet det vill jag aldrig byta bort :-)

Jag tog några fina bilder med mobilen. Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Härliga bilder, det är sååå vackert med kvällssol!
    Så rogivande att promenera alldeles själv och bara njuta av omgivningen, tystnaden och att kunna filosofera helt ifred! Borde man göra oftare!
    Hoppas han kryar på sej och att du mår bättre!
    Kram!

    SvaraRadera