torsdag 15 maj 2014

Att köpslå med sig själv



Den här dagen har varit min , mellan klockan nio å halv fyra har det bara varit jag! Jag började med att åka till sjukgymnastiken på förmiddagen , där så styrketränade jag lite lätt , knappt några vikter alls! Men jag blir rejält sliten fast att det är så lätt, sliten men inte slut , helt okej med andra ord :)
Efter träningen var jag hungrig och funderade på att smita in på apoteket och köpa en liten chokladbit , men nej , det kändes dumt eftersom jag fortfarande dras med sötsug efter kalaset häromdagen. Jag åkte och handlade lite mat och gick där å dividerade för mig själv : att lite nötter kunde ja väl köpa mig? Men det är samma med dem, de triggar igång mig , ja vill ha mer å mer!! Så jag övertalade mig själv till att köpa lite gott pålägg å ost istället :)

googlebild

Hemma igen så käkade jag lite lunch , ostplättar , det goa pålägget och lite pulled pork som fanns kvar sen igår! Solen lyste så jag fick på mig bikini och la mig för grillning en stund :) Väldigt skönt att låta solen steka på mina ömma muskler, detta har hållit mig pigg hela dagen sen! När det blev för blåsigt så gick jag in och satte mig med virkningen en stund, sen fixade jag mat tills familjen skulle komma hem , vattna blommor och dammsuga lite hann jag också med! Allt utan stress , Skönt!!

1 kommentar: