onsdag 7 maj 2014

Passar på

Passar på att skriva lite medans jag ligger och vilar, är slö men inte direkt trött. Barnen leker på övervåningen och jag lyssnar på deras prat, hur de diskuterar om hur det ska lekas, bara väntar på att det ska bli ett illvrål när nån av dem bestämmer för mycket! ;-) Men det verkar som de samarbetar bra för stunden!

Igår var jag i farten hela dagen, nästan så jag kände mig manisk! Städa toa, dammsög, skurade bord och bänk i köket, tvättade och var till stan å handlade, fixade med äppelpaj och vaniljsås, gjorde köttfärsbiffar!!! Fick säkert inte med allt för det gick i ett hela dagen, och jag orkade de! Men de drabbade sömnen då jag var lite uppjagad, så idag är jag betydligt tamare :-)

Vädret känns i kroppen idag och det är kallt inne å de är inte optimalt  då jag behöver värme. I förmiddags var jag till sjukgymnasten och fick öva på lite mera avspänning, fick nacken och axlarna masserade , oohh, va det behövdes !

Jamen jag ligger nog kvar här en stund till och njuter av livet när jag kan det! Ha de gott allihopa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar