söndag 4 maj 2014

Det grönskar

Ja då är långhelgen slut och barnen ska badas och göras klara för dagis och skola imorgon! Sjuåringen är förkyld men jag tror nog han fixar skolan imorgon.
Idag har jag och småbarnen bäddat rent sängarna , de är faktiskt riktigt duktiga på att hjälpa till när man gör det till en lek eller ett "uppdrag" :) Sovrummet fick sig en ordentlig dammsugning och moppning av golvet , fräscht !

Solen har värmt om man hittat lä , för i vinden var det kylslaget. Träden börjar slå ut ,  det känns hoppfullt! Näst äldsta pojken kom en snabbsväng och kramades hejdå, han blir borta en månad nu och det känns långt! Gillar när ungarna finns i närheten , Småland ligger inte nära Värmland enligt min uppfattning! Nästa gång jag får krama om grabben lär löven vara utslagna helt och syrenen stå i blom. ♥


Det här ska vara ett lindblad :) Nästan utslaget! 
bilden tagen och redigerad med mobilen,
rätt ok tycker jag : ))
KRAM på ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar