onsdag 21 maj 2014

Arma armar

Mina armar , åh mina armar , fy tusan vad de värker :( Funderar på om jag kanske skulle kunna skruva av dem på något vis å lägga på en hylla ett tag eller linda in i någon sorts mjuk bomull kanske? Har inte gjort något som helst ansträngande på hela dagen , bara solat :) För idag har vi haft en riktig sommardag , så skönt!

Småpojkarna är ute och leker fast klockan är halv sju å lilleman snart ska nattas , men när de nu för en gångs skull leker fint så får de hålla på lite till :)

Undrar om jag får sova något i natt? Natten som gick var bedrövlig med värk och en eländig hjärtklappning , till och med halsbränna skulle jag ha, livet känns extra hårt då alla ligger och sussar å jag är vaken och far runt som en centrifug i sängen......


Drops har haft garnrea , sjutton kr per nystan med rent ullgarn , billigt tycker jag! Så då blev det ganska dyrt eftersom jag beställde ganska så många ;)  Färgerna på bilden gör sig inte riktigt rättvisa , dem är lite fylligare i verkligheten ! En del av det här ska bli en gosig pläd till mig själv , någon gång.....

2 kommentarer:

  1. Härliga färger :) Uschamejjen (som Lukas säger) vad tråkigt att du ska ha sådan värk :( :( Jag var oxå vaken inatt om det är någon liten tröst ;) jag hade ingen värk, men det var heeelt lönlöst att sova :( så jag gick upp i stället och skrapade en trisslott & vann hela 30 kr, en lyckad natt ändå får jag säga ;) Vilken härlig dag vi haft idag!!! högsommarvärme :) Hoppas du får sova bättre i natt! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! Tycker vi satsar på sömn inatt :) Kram!

      Radera