tisdag 3 juni 2014

Maj blev juni...

Jaha då var vi inne i första sommarmånaden, nio dagar kvar till skolavslutningen!!! Har småbarnen hemma från dagis och skola den här veckan då det återigen går mag-spysjuka, vi orkar verkligen inte med något mer nu!

I fredags var jag på återbesök hos min läkare, fick sjukskrivningen förlängd, insomningstabletter utskrivna och höjd dos på de humörhöjande tabletterna (antidepressiva) .

I söndags tog jag småpojkarna med till mor å far för bullfika och lek å bus :-) Var kvar i två å en halv timme och bara mådde gott, pappa lekte med barnen och jag och mamma tjattrade!

Igår var jag sliten efter att jag farit runt med och efter barnen, kände mig nästan sjuk, men efter en god natts sömn så kände jag mig relativt pigg idag. Jag och minste mannen var till brorsan och lämnade juniorsängen till lillkusinen, blev kvar ett tag på lek och prat :-)

Nu så är en unge nattad men han sover inte riktigt än, han har så mycket att prata om, med sig själv ;-) Om en halv timme är det dags att natta nästa och sen är det bara gubben kvar, hihi!

Ha de så fint alla där ute :-)

1 kommentar:

  1. Lilleman sover sött i nya sängen nu :) Det var sååå spännande med ny säng så han var helsprallig och hade lite svårt att slappna av först, men efter en 20 min sov han gott :)

    SvaraRadera