tisdag 17 juni 2014

Ut å cykla...

Lillkillen är bättre idag , inte helt feberfri men pigg i stort sett hela dagen :) och jag har bara lite hosta kvar och känner mig ok! Idag har det varit en riktig mysdag (började i och för sig kl fem då lill krånglade) , men som sagt på det hela har det varit trevligt. Åt frukost ihop med tonåringen och ene sonens sambo, en riktig långfrukost med mycke kaffe och snack :))

Sjuåringen har varit på fritids och den mindre var hemma och kurerade sig , han lekte fint ute och jag å tonåringen låg och solade å pratade , kvalitetstid kallas det! På eftermiddagen kom storpojken och tonåringen fick ryck å gjorde rabarberpaj till fika :))

Jag tog en cykeltur efter fikat och tog mig drygt tre kilometer , wow liksom!! Några turer i veckan har jag tänkt mig för att försöka hålla denna kroppen någorlunda igång  ; ) Lite om dagen idag , en bra dag helt enkelt ♥


                                            

Googlebild



1 kommentar:

  1. Vilken trevlig dag :)
    Ja visst är det härligt att cykla! Annelie sa att du kanske har en barnsits för cykel som du inte använder...?

    SvaraRadera