söndag 22 juni 2014

Lekpark, artrikedom & positiva tankar

Hejsan svejsan!! Idag fick vi äntligen tummen ur och åkte till lekparken nere i stan, ungarna har tjatat väldigt länge om det, men varken tid eller ork har funnits! Men nu så :-) Vädret var inte med oss, det regnade så smått hela tiden, men de bekymrade inte barnen som hade jätteroligt!

Alltså , lillkillens skräckblandade förtjusning när han vågade testa linbanan var värd allt, och sjuåringens triumf när han klättrade högst upp på klätternätet och även tog sig ner igen! Underbara ungar  <3 Regnet ökade på så vi fick ge oss iväg, lovade barnen godis om de snällt följde med till bilen igen, så det blev en sväng in i affären och köpa godis ;-)

Fick mig en cykeltur nu på kvällskvisten, väldigt avslappnande att bara trampa på i sakta mak! Tittade förundrad på alla sorters blommor som växer i dikeskanten, artrikedomen är enorm! Jag roade mig med att försöka komma ihåg så många som möjligt och jag kom på att jag kunde väldigt många sorter :-)

Dagen har gett mig en massa positiv energi! Massa positiva tankar åker ut och in i min skalle :-) Att skriva ner det som är bra, gör att de positiva tankarna och känslorna förstärks, har jag fått lära mig, och ja, det stämmer nog!
                    KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar