söndag 20 april 2014

Vilken dag :)

Påskdagen har bjudit på ett fantastiskt väder , sol och varmt : ))
I morse när jag varit uppe i endast tio minuter och barna slogs och skrek , så kände jag att orken försvann omedelbart :( Ja , jag morskade till mig och skickade ett mess till mamma å pappa och hörde om de hade tid att ta en unge , vem som helst bara jag fick delat på dem...... Tack o lov så hade de tid, och jag körde dit lillkillen och han blev kvar där hela dagen : ))

Jag och sjuåring har varit ute i solen mest hela tiden , fikat , prata å grejat lite , hur lugnt och skönt som helst!!  Batterierna känns nu lite laddade och nosen är lite lagom röd av solen ; ) Vi bor i ett hav av vitsippor som jag har försökt fota och försökt lägga upp här men det vill sig inte riktigt....

Största kramen går till mamma och pappa idag ! KRAAAM ♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar