måndag 28 april 2014

En måndag

Måndag  , ny vecka , nya göromål , en hel del på almanackan trots att det är röd dag och klämdag den här veckan. Idag har jag varit med till mormor för vårdplanering . Biståndsbedömaren verkade vettig och ville inte snåla på hjälpen , så nästa vecka kan mormor få komma hem på prov och se om det funkar , vi får hoppas på det bästa.
     Hemma igen så kom givetvis huvudvärken smygande , men den gav sig av ganska snabbt med kaffe och alvedon. Det är liksom mer regel än undantag att jag får huvudvärk när jag varit tvungen att skärpa till mig en stund , jag är van!

Solen har lyst så skönt idag också med och 20,8 grader varmt , underbart :))) Min tonåring kom å hälsa på oss en stund och det är också så gôtt ♥ Småglina har varit mindre goa kan jag  tycka , mycke grin , gnäll och tjafs , den yngste har brutit ihop och grinat mer än en gång under eftermiddan , suck!! Kan de ha fått för mycke med luft och sol tro ?  ; )

Imorgon är det dags för fyraårskontroll för minsting , spännande : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar