torsdag 24 april 2014

En dag i taget

Dagen drog igång ganska så tidigt. Vi lämnade sjuåring som har påsklov hos mormor och morfar för lite egenmys där med dem , for vidare till dagis för utvecklingssamtal om lillkillen! Dagis utvecklingssamtal är rätt så trevliga , det är ju mycke fokus på barnens utveckling , inte bara om lärandet utan mer allmänt om hela barnet så att säga , och det tycker jag är fint , kul , mysigt : ))

Efter dagis var det dags för ett träningspass hos sjukgymnastiken och det gick rätt så bra , fick inget extra ont efteråt ! Men dessa pass är ju inte i närheten av vad jag var kapabel till i höstas , men , förhoppningsvis så kommer det väl att hålla kroppen igång någorlunda iallafall.... 

Jag har planterat i några krukor på altanen och pysslat om alla pelargoner som står inne på övervåningen och väntar på riktig sommar. Tja , det var dagen i stora drag , en ganska okej dag tycker jag : ))



Detta planterade jag idag , stenpartiväxter och gräslök!

1 kommentar:

  1. Vad fint du planterat! Så härligt att äntligen få pyssla med blommor och njuta i solen :) Vi ska till dagis på utvecklingssamtal i morgon (tis) vi, spännande :) vårt första!

    Vi kan väl ses någon dag

    SvaraRadera