onsdag 9 april 2014

En bra dag med värk....

Jag har bestämt att den här bloggen byter inriktning eller rättare sagt , den kommer att kompletteras med hela mitt liv!! Det kommer att bli mycket om sjukdomen nu ett tag , bra att få skriva av sig ibland. Men det kommer givetvis att handla om mat å bak enl. LCHF , virkning , bilder och annat kreativt. Så nu kör vi ! Och är det någon som tycker det blir för mycket gnäll? Låt bli att läsa då! ; ))

Idag har det varit en mycke bra dag , med huset fullt av härlig familj :)) Började redan igår eftermiddag då äldste pojken var hemma ett tag och fortsatte nu i förmiddags när näst äldste sonen m sambo kom på lunch. Till fikat kom brorsan med familj, även son nummer tre var här och bjöd in sin pappa på kaffe :)) Småbarnen härjade på som vanligt ;)

Ryggen har värkt på och övriga kroppen, men knoppen den är pigg och jag känner mig glad :) Så är det idag, imorgon är det en annan ton, men det är som det är!!

Hoppas ni vill hänga med och läsa även om de tunga dagarna?!

Kram på Er alla ♥

googlad bild

1 kommentar:

  1. Jag hänger på :) Verkligen skönt att få skriva av sej, man behöver det!
    Det var en trevlig eftermiddag hos er, det blir alldeles för sällan. Lukas var väldigt nöjd och somnade fort i kväll :) Kram

    SvaraRadera