fredag 25 april 2014

Avspänning....

Hejsan, klockan är redan kvällen! Min dag har som så ofta varit både upp och ner. Började med en rejäl dipp på förmiddan, många djupa tankar å grubblerier, en å annan tår. Botade mig med det klassiska: kaffe och choklad, riktig sötchoklad, men varför??? Varför ska de stoppas socker i munnen, va?? Hm, behöver nog få dosen med humörhöjande ökad....

Nåja, ja rättade upp mig igen, och åkte till sjukgymnasten efter lunch på avspänning! Inte helt lätt och lite flummigt ;-) Idag skulle jag lära mig att andas på rätt sätt och jag kan säga att det är svårt!!

Efteråt for jag hemåt på gott humör , tre av mina goa grabbar var hemma och väntade på mig , nr 2 , 4 å 5! Tvåan passade fyran å femman ;-) Tack för det <3

Sen så tog ja stolen med bak knuten och stekte mig lite medan de små lekte i buskar å snår. Fick med mig ungarna in med löfte om att de skulle få hjälpa till att laga tacos :-) Två stolta killar fick stå och skära grönsaker med riktiga knivar!

Det var allt för nu, ha en skön helg ni alla !! Kram <3

1 kommentar:

  1. Idag hade jag oxå behövt lite choklad.... eller det hade nog inte räckt med lite!

    SvaraRadera