måndag 5 november 2012

Novembermörker



Ja då har vi kommit in i november , årets mörkaste och tristaste månad ! Men man får försöka göra det bästa av det hela . Passar på att mysa med tända ljus så ofta jag kan och tänker på att snart är det advent å då ska stjärnor och stakar fram för att lysa upp vår tillvaro : )

Jag har varit riktigt gottsugen ett par dagar så det har blivit en del godsaker bakade , ett par favoriter i lchf-stil ! kokoskakan  och chokladbollarna denna gång doppade i smält 86% choklad ! Smarrigt värre : ))

Det virkas också på både det ena och andra , även en liten stickning är på gång , men med ett antal grejer på gång så lär det dröja innan det finns något klart att visa bilder på......

Mina två minsta älsklingar har varit / är sjuka till och från , det är hosta , det är feber och det är snuva om vart annat , inge kul alls!! Den minste blir sååå klängig , bär mig , bär mig ! Men det går ju inte så bra för en mamma med skrotad rygg , så man får försöka sitta på golvet lite , i soffan en hel del , men det frestar på ändå och ryggen protesterar högljutt.....

Jahapp ; ) det var lite om ditt å datt ! Ha det så gott alla fina där ute ♥

Bilden lånad på internet.

1 kommentar:

  1. Håller verkligen med om att november är årets tråkigaste månad!!!! Men jag/vi har ju i alla fall något att se fram emot..... att det snart är årets bästa månad!!! JULMÅNADEN!!!! Jag längtar verkligen!!!

    Hoppas dina små snart blir pigga & krya, så vi kan komma och hälsa på :)

    SvaraRadera