lördag 24 november 2012

En månad

Ja idag är det en månad kvar till julafton !!! Och jag börjar ana att en julstämning håller på att infinna sig :)) Har idag samlat lite material till adventskransen , har tidigare i veckan spanat in var den grönaste mossan finns som jag planerar att ha till ett ljusfat eller liknande . Funderar på hur jag ska få upp gardiner i köket , och framför allt : Hur i hela friden ska fönstren putsa sig ??? Längtar efter den fina röda mattan som ska ligga i mitt kök :)

Tänker att jag måste prova ett recept på en lchf-kladdkaka med saffran och att vi ska baka pepparkakor med barnen :))

Ja som sagt , snart är det jul , men roligast är adventstiden som man håller på och pysslar och pyntar ♥

2 kommentarer:

  1. Oj, är det bara en månad kvar. :-)
    Sonen har sjungit jullåtar för oss i flera dagar nu så jag är redo för julstämningen. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysigt med barn som trallar och sjunger : )

      Radera