måndag 23 juli 2012

Svammel

En skum typ ; ) Äter inte sill , dricker inte nubbe , gillar inte kräftor och tycker absolut inte om vin , lägg sen till att jag inte äter pasta , bröd , kakor och godis !!! Man kan inte säga annat än att jag är en skum , osocial typ ; )) För så måste det väl va, när man  inte fikar annat än kaffe , när man hellre äter köttbullar på midsommar och inte får ut något av att hänga vid baren ...... Det är sån jag är , så jag vill ha det : )) Inte är ja så skum , va ? 

 Hoppas alla förstår att jag skojar lite : ))

Från det ena till det andra , idag har jag varit på ryggjustering hos kiropraktorn så just nu känns det som om man hamnat i mangeln , typ! Men i morgon kommer det kännas bättre : ) Efter ryggjusteringen blev det lite shopping på Jula och Ikea , kul , kul !! 

Ett litet citat ur " Litte mer å grônne på" får avsluta i dag :

Dä ä möcke som vi aldri upptäcker hur fint dä ä bare för att dä ä gratis.

Tänkvärt !

~♥♥♥~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar