lördag 14 juli 2012

Lördag i dag



Det har varit en bra dag här hos mej "I min lilla värld" ! Började dagen med en lchf-latte ute på altanen medan barnen släpade ut de flesta fordonen de har , mycke kul att köra på trädäcket :)) Lunchen klarades av utan minsta ansträngning då jag hade lagat rejält med mat igår. Efter lunch kokades det kaffe och packades lite fika för nu blev utflykt till Vänerns strand : ) Vi for till ett annat ställe idag , kanske det finaste på hela Värmlandsnäs ! Synd bara att jag glömde kameran.... Men barnen de lekte och plaskade i det iskalla vattnet och grävde i den härliga sanden , mamman och pappan drack kaffe ; )
            Och som en skön avslutning på den här dagen har jag suttit och virkat på en ny sjal!!



Såna här goa , fina cupkakes hade jag med till mej ! 
De kommer ur boken "baka med lchf" , 
Bilden har jag lånat från recept.nu !

Å , nu ble de natta , sov sött :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar