torsdag 12 juli 2012

Low carb



Nu är lilla jag arg, riktigt arg!! Varför?? Jo för jag blir så trött på alla dessa besserwissers som uttalar sig om lågkolhydratmat ,
att det är så fruktansvärt livsviktigt att all mat lagas från grunden , att den är så ren så möjligt! Jomenvisst är det mycket viktigt
att vi ger våra barn så bra mat som möjligt , självklart! MEN , varför ska man som förälder få detta kastat i ansiktet så fort man
öppnar en internetsida , du MÅSTE göra dina hamburgare själv och rulla för guds skull dina EGNA köttbullar och köp för allt i världen
ingen FÄRDIG hamburgerdressing !!!

Men snälla nån, nog måste man väl få kunna ta genvägen förbi frysdisken nån gång ibland, eller??? Jag tycker det!! För så här är det :
Jag är ingen superwoman , jag har varken ork eller energi alla dagar till att stå vid spisen, det går bara inte.... Det borde då vara
bättre att jag plockar upp några färdiga burgare ur frysen, än att jag ger barnen snabbmakaroner med pulversås och ketchup, eller???

(för ordningens skull ska det sägas att det blir pasta rätt som det är, barnen gillar det)

Vill bara skrika, SLUTA ge mig dåligt samvete!!!! Jag gör så gott ja kan , så det så!

Nu har jag hojtat nog för den här gången  ; )
Kram på er alla fina där ute♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar