fredag 19 april 2013

Nattuggla

Då sitter jag här igen då  , klockan är ett och jag har precis klivit ur sängen.....var duktig å la mig halv elva så som man bör ; ) Är galet sliten egentligen , har haft ont i huvudet i två dagar nu , inga värktabletter hjälper så det är ganska enerverande ! Men sova det går visst inte , är man kvällsmänniska så är man . Har försökt att lära mig många gånger , att somna i tid och gå upp i tid , men nä , jag är inte anpassningsbar vilket är väldigt synd då hela samhället är anpassat efter den sortens människor, de som med lätthet skuttar ur sängen på morgonen och är pigga å vakna! Ja, ja....de blir välla väl me de : )

Tankarna börjar snurra när man inte somnar , sedan börjar jag att snurra : sida-rygg-sida-rygg osv. till sist så börjar jag snurra på kudden , den är för varm , för platt , knölig , ja ni förstår det är lika bra att gå upp : ))

Men jag hann med att virka tre olika väskor , i min fantasi alltså , en i mormorsrutor , en i african flower och en i cirkelrutor , i min fantasi :)) Den ena väskan har axelrem , en har handtag och en fodrade jag med ett snyggt tyg , i min fantasi alltså!! Om nån undrar om jag är knäpp , så undrar jag också det , hehehe!

Soffan till hallen fick sig en genomgång den också : målat lock eller klätt med tyg , eller ,eller ; ) Det som skett i verkligheten är att den blivit limmad där de behövdes ! Jag har testmålat lite och det visade sig att det inte funkar med vattenburen färg , så "lukt"färg måste införskaffas.

Nog om detta så länge : ) Go´natt på er alla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar