torsdag 25 april 2013

Idag

 


Skulle skriva nåt idag , men jag vet inte vad...... hmm , seg morgon med segt barn som inte ville till dagis , kom iväg till slut iallafall och roligt var det visst i ändå :)) Vidare iväg till öppna förskolan med lilleman så han fick leka och sjunga , han giller´t :)) Hem , sitta ute i solen och virka på en liten mössa. Solen tar omedelbart , röd ? jadå! Äta lunch , få hem dagiskillen , gå ut igen , vara med när gubben servar harven och se hjälpsam ut ; )) Snart blev det kvällen och  då blev sexåringen dålig , spydde en gång , frös lite sedan somna han och jag hoppas att han inte börjar spy i natt igen!!

Skulle egentligen virkat nåt varv på cirkelkoftan som jag börjat på , men ja är för seg! En liten filt gjorde jag klar häromdagen , ska fota den så fort jag får tummen ur.....

Ja men , då så , då blev det visst lite text ändå :)) 

En bild som är suddig å dan , men jag gillar den ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar