tisdag 19 mars 2013

Vaken.....

Klockan halv tio var ja trött som en gnu , höll på att somna stående!! Nu när klockan är tjugo i tolv har jag klivit upp ur bingen igen......kunde absolut inte komma till ro och somna , surt ! Har gjort mig en mugg med thé , tagit ett par alvedon och en chokladbit : ) Bara att invänta john blund , men de kanske dröjer , vem vet ? 

Idag har jag varit hos en sjukgymnast för att se om jag kunde få nån hjälp för min galna rygg , jag går ju hos en kiropraktor med jämna mellanrum , men det gör mig inte så mycket bättre . Var hos denna sjukgymnasten iallafall och fick mig en timmes föreläsning om att kvinnor över fyrtio ( är ja så gammal ? ) minsann måste styrketräna , annars ...... , typ ! 

Ja , ja , jag fick då träning på recept , he , he ! Han påstår att jag kan bli bra i ryggen bara jag styrketränar !? Vet väl inte vad jag ska tro , kiropraktorn har ju sagt att helt bra blir jag inte...... Men jag har bestämt mig nu att ge det en chans ! Jag ska föra träningsdagbok och gradera smärtan från 1-10 varje dag , hmm , kanske det får bli en egen sida på bloggen ??

Imorgon ( eller idag ) jag väl ta kontakt gymmet och höra hur detta ska gå till , hjälp !!

Nu är thémuggen tom , klockan en bit över tolv och jag hoppas på att få sova snart ,

 Natti ,Natti ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar