måndag 25 mars 2013

Jaha : )

Jaha ja ! Dagarna rusar som vanligt : ) Vad har hänt sen sist då ? Jag har börjat styrketräna lite försiktigt och jag kan säga att ja trodde nog att jag var starkare än jag är , speciellt armarna är riktigt klena !! Men detta kan väl bara bli bättre får man hoppas : )

Vi har äntligen kunna ha kalas för lilleman som fyllt tre ! Igår var det dags då , för ljusblåsning och paketer : )) Lille herrn var så lycklig å hade så roligt , men idag var han riktigt sliten , har slappat mest hela dagen : )

Och här kommer ett litet pakettips från mig !

Det här med att slå in paket snyggt , få jämna vikningar och skarpa hörn
de är jag omöjlig på , hehe! Men om man sätter en stor virkad 
blomma på paketet så är det väl ingen som tänker på hur snett man tejpat ihop paketet ??
: ))
Och som vanligt har jag lite svårt att komma ihåg var jag hittat mönstret , men jag 
misstänker att det är garnstudios : )
*********
******

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar