onsdag 29 juni 2011

Lite av varje...

Fjorton år fyller min mellersta son idag,  fjorton år sedan jag såg honom för första gången :)) Det var lika varmt den dagen som det är idag, det var så varmt den sommaren så den lille nyfödde fick ligga i bara blöjan i sin vagn!! Ett tilltag som en del ur de äldre generationerna tyckte var rent förskräckligt, låta den stackarn  ligga utan kläder ;)

I övermorgon har jag ett födelsedagsbarn igen!! Den gossen fyller Arton år!! Oj,oj, va fort de blir stora! Hans första sommar var inte något extremt varm, inte vad jag kan minnas i alla fall ;)
 På lördag kommer vi att ha gemensamt kalas för de här två herrarna. Men vi har allt kalasat lite idag också, gjorde en lchf-tårta, riktigt god blev den! ( här hade de ju varit fint med en bild på tårtan, men jag tycks ha glömt att jag har en kamera....)

Lillplutten har varit sjuk ett par dagar med feber som går upp och ner lite hur som helst, måndag em hade han  40,1 i temp fast han hade fått alvedon! Det var så synd om skrutten, skulle bara bäras ♥ Nu i kväll så verkar det som om tempen är på väg bort ! Får hålla tummarna att han är feberfri imorgon.

Ha de fint alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar