söndag 3 november 2013

En vecka....

En vecka med ett skolledigt barn och en ubertrotsig treåring har satt sina spår så att säga ! Tur för mig att tonåringen har visat sig ifrån sin mest underbara sida och ägnat sig åt sina småbröder en hel del :))) Annars hade jag nog suttit ett hörn med en filt över huvudet och spelat på läppen , väntandes på männen med vita rockar ; ))  Så : Tack min käre son♥

Men nu börjar vi en ny vecka , en ny vecka med utökade dagistider, vi går upp från femton- till 22-timmar per vecka , blir bra det ( försöker-jag-intala-mig )!! På tisdagar är jag på skolan och räknar , det är kul och jäkligt svårt mellan varven : ) Ser fram emot torsdag då jag ska träffa en sjukgymnast som är specialinriktad på ryggar!! De blir spännande :))

Idag har jag haft mysljusen tända hela dagen i gråruskvädret ! Vi har haft eftermiddasfika med mormor och morfar , mys ♥

Jag bakade en riktigt god och snabb kaka från Baka sockerfritt-bloggen , testa vettja :)

Nu är det sovdags ,Nattikram på Er :)

Den söta bilden kommer härifrån !

4 kommentarer:

  1. klart jag är hemma och hjälper dig morsan när de små skitungarna blir för vilda ;)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Blev nyfiken på vem du var och hittade din jättefina blogg! Så mycket fint du har gjort!
    Hit kommer jag säkert fler gånger :)
    Ha det bra! Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Va roligt att du gillar mina pyssel :)

      Radera