lördag 2 november 2013

Allhelgonahelg!



Hej på Er! Nu var de ett tag sen sist , men jag har inte glömt min blogg ,  tar mig inte tiden till den bara..... Det är så mycket som min tid ska räcka till , säkert inte mer än alla andra , men jag tappar gnistan så fort , orkar inte ro iland det som jag sjösatt...... blir arg och stressad för minsta lilla , vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det här? Men jag har i alla fall begärt fler timmar på dagis och sökt fritidsplats till skolpojken , tänker att det blir bra med mer tid till pluggandet , blir förhoppningsvis mindre stressad!!

Ja det är ju Allhelgonahelg och vi har som vanligt åkt runt och tittat till ljusen på gravarna : ) På morfars och morbrors grav tände jag extra ljus från bara mig och farmor fick ett ljus ute på min trappa ♥ Det är en fin tradition tycker jag , en tradition som vi bör värna om och inte blanda ihop med halloween som de yngre gärna gör, lär barnen i skolan vad som är vad!!!

Foto: Önskar er alla en fridfull å mysig allhelgonahelg! Detta ljuset är till farmor. #allhelgonahelg
Bild tagen med mobilen i skymningen på ljuset som 
står ute på min trappa i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar