fredag 31 maj 2013

Sista maj

Den här dagen har gett mycke positiv energi , ja det började väl redan igår egentligen med träning på förmiddan och shopping på eftermiddan och ett besök hemma hos äldste sonen :)) Idag började ja med att städa och göra lite helgfint , sen bakade jag lite gott,  lchf-vänligt fikabröd! Fikabrödet intogs tillsammans med mina föräldrar , min bror och svägerska och underbara brorsonen :)) Vi satt ute och barnen kunde leka lite som de ville och vi stora tôlade på som bara vi kan ; )

Mina små fortsatte att leka  ute tills klockan var över sju innan jag kunde locka in dem med lite mat! Min större son som snart fyller sexton ringde till mig och undrade om han kunde komma och presentera sin flickvän i morgon ! Så klart han kan det , det ska ju bli så skoj å få träffa tjejen hans :))

Som sagt mycket positivitet denna sista maj :))) Natti ,natti på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar