onsdag 22 augusti 2012

Små barn

Idag har jag och minsting varit och hälsat på lill-kusinen och hans föräldrar : ) Lill-kusinen är nu ett halvår gammal och är så redig att han kan sitta utan stöd ! Jag blev så paff när jag såg min lille brorson sitta alldeles själv på en filt på golvet och fäktade med en skallra : ) Jag kan än en gång konstatera att små barn växer och förmerar sig snabbare än vad man hinner med!!
Dagens skratt fick vi också när kusin skulle smaka lite mat , vilken grimas !! Den skulle man haft på bild : ))

Efter en mysig förmiddag for vi hemåt , jag och minsting ! På vägen hem hämtade vi upp sonens fästmö som fick bli med hem på lunch. Väl hemma började det regna och åska. Det har hållit uppe nu några timmar men nu är det på gång igen , skitväder tycker jag......

Nu ska jag virka lite på ull-sockorna i stl. 47 !! Ha det fint allesammans ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar