onsdag 15 augusti 2012

Myskväll

Vi har haft en så härlig kväll med hela barnaskaran samlad : )) Fästmön till näst äldste sonen har fyllt år , så vi  passade på att fira henne i kväll! Massa god mat och efterrätt gjorde jag i ordning. Maten blev en blandnig mellan lchf och vanligt , det blev älgfilé i gräddsås med kantareller , rödlök och philadelpiaost och det blev ugnsrostade färskpotatis med vitlök och timjan som garnerades med ruccola , oliver och soltorkade tomater! Utöver detta så gjorde jag mitt goda grönsaksfat/grilltillbehör ! Till efterrätt blev det hallonpaj med vanilnjsås eller grädde :)) Gjorde en vanlig smuldeg med havregryn men jag använde sukrin och stevia i , istället för socker , tror ingen märkte nån skillnad ; )

Vädret har varit bästa tänkbara idag och vi kunde sitta ute nu i kväll på våran altan , nästan inga mygg och inte för kallt , och man kunde tända lite mysljus för det är vindstilla!

Ja detta var mys på hög nivå vill jag lova , tack min underbara familj för i kväll ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar