fredag 3 februari 2012

Lite av varje....

Oj då, hade nästan glömt att jag har en blogg ;) närå, ja skojar bara :) Dagarna bara flyger iväg, tycker inte att jag hinner en bråkdel av det jag vill.... På kvällarna sitter jag ett par timmar och virkar på lite olika småsaker ( bilder kommer ) Men det blir inga stora arbeten då jag inte "får" sitta för långa stunder, det är inte så bra för min knäppa rygg!
Jag har fått ett träningsprogram av min kiropraktor som ska stärka musklerna runt ryggen, detta försöker jag göra varje dag eller åtminstone 6 dagar / vecka. Ett par kilometers promenad blir det 4-5 gånger i veckan också, så jag känner mej ganska duktig :) Hoppas att det gör lite nytta....

Igår var vi iväg och handlade lite av varje! Det behövdes större stövlar till fem-åringen, en våg (hmm) och lite annat småplock. En snabb sväng in på IKEA fick det bli också, där jag bl.a köpte nya handdukar till toa, rosa och vinröda blev det, jättesnyggt ihop :)

Tja, det var lite av varje, Ha de gôtt tills vi hörs nästa gång! ☺

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra med träningen! Jag längtar efter att oxå kunna promenera varje dag...Hoppas det blir snart. Rosa och vinrött lät fint tycker jag. Och Tack för idag, det var lika trevligt som vanligt att ses!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Snart så, så kan vi göra varandra sällskap på promenaderna :)) Vi ses snart igen, Kram!

      Radera