måndag 20 februari 2012

Hela familjen !!

Igår så hade jag födelsedagsfika med hela familjen :) Alla barnen och två flickvänner, mamma, pappa och svärfar, bror med sambo och son och svåger med son!!! Sjutton stycken med stort och smått tror jag att det blev ;) Jag hade bara bakat lchf-bröd, det mesta gick åt så det smakade väl inte allt för illa :) Jag märkte verkligen skillnaden efter fikat, inget ont  i magen som jag alltid fått efter vanligt sötefika :))
 Det kändes fint att ha alla nära omkring sej en stund och så fick jag hålla i lilla brorsonen en stund, mys :))

Idag så har jag varit hos kiropraktorn för lite justering av ryggen, känner mej lite öm och stel så det får bli lite alvedon och sängen strax.

Har föresten kollat på mitt favoritprogram nu i kväll: Familjen annorlunda! Är så jäkla impad av dessa stora familjer, tycker de flesta är så duktiga som får livet att flyta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar