lördag 3 september 2011

Firat igen....

Igår firade vi min äldste son som fyllt tjugo år, TJUGO ÅR!!! Hur är det möjligt, känns inte alls länge sen som han var nyfödd liten bebis och jag var nyfödd mamma :) Minns så väl hur det var när han föddes, allt som hände, vilket väder det var osv. Det känns lite i mammahjärtat att ens lille inte är så liten längre utan en ung vuxen som klarar sej på egen hand! Men det är ju så livet ska gå till, barnen ska växa upp å stå på egna ben OCH det är spännande att få va med på den resan :))

Ja som sagt vi firade tjugoåringen i går med både familj och kompisar :) Jag gjorde lite buffé med sallader, olika kallskuret, lite ostar och ett par brödsorter! Kaffe, saft och tårtor blev det också :) Och givetvis så hade jag lchf-alternativ till de av oss som ville ha det. Kvällen blev lyckad på alla sätt och vis!

Största grattiskramen till min älskade stora pojk♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar