torsdag 28 april 2011

Ännu ett kalas!

Seg som bara den idag, men det får det väl vara värt när vi hade så trevligt kalas i går med nära å kära! Min käre make fyllde jämt, 50år var det visst :) Jag fixade hela dagen med mat å tårta å annat pyssel, sen på kvällskvisten så kom familj och några nära vänner för att vara med och fira älsklingen♥

Idag så har jag mest slappat och eftersom det blev både tårta och bullar kvar så har jag gjort mitt bästa för att det skulle ta slut ;)) Det är nog inte så svårt att gissa hur min mage mår efter det, hehe!

Tog mej ut en stund med de två små så de fick leka lite :) Å idag var det lek med vatten, sand, torra löv å annat som gällde, de stod bägge två på knä med huvudena ihop och rörde med varsin spade i en liten hink med nåt  hopkok på de "ingredienserna"  som ja räknade upp :))  Mina små godingar, älskar dom så♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar