torsdag 14 april 2011

Bak, bvc och iup!

Det har varit en sån dag som jag har hunnit och ORKAT med en massa saker :)  Jag har bakat ett par sorters småkakor som jag ska ha på lut i frysen, ska baka lite mer en annan dag (maken har födelsedag frampå). Var ute en sväng med lillen så han fick sova, passade på att fota några nyutslagna krokusar och tussilago :)

Klockan två hade vi tid på bvc , lillprinsen skulle få sina ett-års-sprutor, aj,aj,aj va han skrek min lille älskling, men det gick snart över bara jag sjöng imse vimse spindel! Han älskar att sjunga den :) Prinsen fick väga sej också, och kan man tänka sej: han hade gått upp nära 4hg på två veckor :))))

Väl hemma igen så gjorde jag i ordnig påsk-ris å pyntade lite.

Nu i kväll så var vi iväg med fjortonåringen på iup-samtal, jag var ganska säker på att allt är ok, och det var det ju! Hänger med bra i stort sett allt, en hel del ämnen ligger han längre än målen, stolt mor :))

Men nu är det sovdags för "lilla jag" natti,natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar