torsdag 23 oktober 2014

Trotsig?

Likt en trotsig småunge som står med armarna i kors och plutar med underläppen har jag betett mig den här veckan, jag har inte alls ätit efter min filosofi, dvs lågkolhydratkäk! Bröd till köpesallad, choklad plopp! Hamburgare med bröd har slunkit ner och ytterligare en plopp!! Men varför? Inte för att magen ska bli glad iallafall, för ajaj vad den blir plågad 😞

Värken har inte varit så rolig det senaste , så jag antar att jag tröstar mig lite med att äta skräp, eller så känner jag mig bara så irriterad på allt så jag blir som en trotsig unge?! Det hjälper knappast kroppen att må bättre, kanske knoppen mådde bättre för stunden, men det är inte hållbart i längden för mig.

Så nu är det dags att rycka upp sig och se till att jag äter det som magen och resten av kroppen mår bäst av 😀

Kram på er alla 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar