söndag 2 december 2012

Tänd ett ljus

Första advent , igen ! Det var inte längesedan  sist!!! Vi har myst med fika idag tillsammans med morfar , mormor och farfar , tre av fem barn var till reda : )

Blev så sugen på att fixa mig en speciell adventsljusstake , en som bara jag har ! Så jag skaffade mig ett ljusfat från ikea för 59 :- och fyra ljusstakar i glas á 4 :- De här grejerna är ju inte precis unika  , men när jag fick dona lite så blev det riktigt , riktigt snyggt , tycker jag : ))










 Innomhusbilder på kvällen i lampljus , ja det kan jag inte få bättre med min lilla kunskap , men jag ville iallafall dela med mig av mitt adventspynt : ))

Hoppas att ni alla har haft en underbart mysig dag ♥

4 kommentarer:

  1. Så fint du har fixat det! Mysigt med något eget :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Vilken jättefint ljusfat du har gjort härligt att plocka in naturen, ha det bra Karin

    SvaraRadera