torsdag 24 maj 2012

Sommar i maj!

Hejsan, hoppsan, nu är det visst sommar : ) 27 grader varmt i skuggan !! Det har varit en alldeles underbar dag, jag har suttit ute i en skön stol och virkat samtidigt som jag passat de små. Tänk vad lyckligt lottad man är som bor på landet, skulle aldrig kunna tänka mig att bo i stan! Här på landet så är det bara att kliva utanför dörren, så är man liksom mitt i naturen : )
          Ja idag har det inte blivit många knop gjorda , borde ju gjort både de ena å andra , men , men... det hinns nog!

Jag har plockat fram pottan till lill-killen idag, tänkte det var dags att börja bekanta sej lite med den. Men han förstod inte så värst mycke vad man skulle ha den till, han tyckte att den var en pall, sedan tyckte han att man kunde hälla vatten i den och sen dricka det,,,, men det tyckte inte jag ; )

Och nu är det kvällen å det är varmt och skönt ute , very nice ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar