tisdag 3 januari 2012

Mina hjärtan

Mina små var tossiga i natt, femåringen skutta ur sin säng och skulle iväg nån stans! Jag ropade på honom att han skulle lägga sej då stack han iväg till lillebror och skulle ha honom med sej :) Fick allt kliva upp och fösa honom tillbaka till sängen. Där somnade han snart ordentligt , sen dröjde inte länge förrän lillkillen började rota runt i spjälsängen och började snacka en massa som jag inte förstod något värst mycke av, men han nämnde tofflor av nån anledning ;)

De är för härliga mina små hjärtan♥

Älskar alla mina Fem hjärtan, var och en är underbar på sitt sätt :)
De är min största glädje, men också mitt största bekymmer......
Det är glädje, men också oro....
De ger mej mina bästa skratt och minnen....
De ger mej också gråa hår och rynkor.....
Livet vore allt bra tomt om jag inte hade mina Fem hjärtan...
De har ett varsitt rum i mitt hjärta, ett rum som aldrig stängs....

♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar