onsdag 18 januari 2012

Bebisen min :)

Min bebis, ja,ja han är ett år och tio månader :) , men han är allt min bebbe ändå, han har blivit klippt idag för första gången.....så nu är bebis-lockarna borta! Lite skär de i hjärtat, men han blev så fin, en stor pojk blev han :))

Dagen idag har varit trevlig på alla sätt och vis, mamma och jag har myst hela eftermiddan med promenad, kaffe och massa surr, sen så kom pappa och maken min hem från skogen och småkillarna blev helt tossiga och skulle leka med morfar :) Jag svängde ihop en lchf-pizza som vi fick till mellis, gott,gott!!

Älskar såna här dagar med familjemys :) Hade en sån mysdag i måndags också då min bror och hans sambo var hos oss, vi trivs så bra ihop, skojar och skrattar, pratar om allt :)

ÄLSKAR ER ALLA , MIN UNDERBARA FAMILJ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar