onsdag 25 maj 2011

Stavat.....

Nu har de gjort de igen! Dagarna alltså, de har bara dragit iväg! Har ju inte skrivit på länge nu..... Vad har hänt sen sist " i min lilla värld " , då?   Tja, inte så mycke kanske, de knallar på som vanligt: tvätta, städa, laga mat, passa barnen, en vardagslunk som jag gillar ganska bra egentligen :)  Men ibland är de svårt att hitta balansen i allting! Det får inte bli för mycke av det tråkiga i lunken, då blir jag sur å grinig. Å andra sidan så vill jag inte hoppa över städandet för ofta heller, de blir inte så bra det heller. Lite av varje, lite tråk å lite kul, det blir de bästa :))

En annan balans jag försöker hitta är hur jag ska äta och motionera för att må som bäst, å det är ingen lätt match! Kanske jag kan vara något på spåret nu, vi får se, vi får se!
Har i alla fall fått en kvällspromenad helt ensam, bara jag och stavarna ;) Riktigt skönt, men lite ont varstans efteråt fast det är väl övergående! 

Nu ble dä natta! På återseende :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar