torsdag 28 augusti 2014

Att hålla igång en blogg

Det finns så mycket att skriva , men det faller sig inte riktigt! Har börjat att skriva dagbok och det tar allt "skriv" , fick i uppdrag av kuratorn sist jag var där att jag skulle skriva ner vad jag känner och tänker, hur jag mår för dagen. Det jag skriver där, är det ingen som får se, om inte jag bestämmer det! Ja de är lite befriande att skriva rakt , utan några krusiduller  , helt ocensurerat ; )) 

Den här veckan har tröskningen kommit igång , lillkillen har varit sjuk , jag har lyft och fått tväront i ryggen och skolkillen är dunderförkyld!! Solen har kommit tillbaka och jag dras som en magnet till värmen och mår så gött den stund det blir : )) Imorgon är det fredag igen och man får väl fixa nåt gott att äta...

Jag tackar för mig, här å nu, vi hörs! Kram ♥

1 kommentar: