söndag 6 juli 2014

Lite glest...

Bloggen har gått in i sommarläget, det blir väldigt glest mellan inläggen! Jag har också gått in i sommarläge och är mest utomhus och bara är :-) Barnen är lediga från dagis/fritids å de har givetvis vänt på dygnet, jaja, vi får vända rätt dem i augusti!

Ett tag så tyckte jag att ja mådde så mycke bättre , och de gör jag , men inte alls så bra som jag trott. Behöver så mycke lugn och ro så det är inte klokt (skönt att sitta här å skriva när alla sover)! Stressen och hjärtklappningen lurpassar på mig rätt som de är, inte helt skoj.... Men jag klarar det bara jag får ta de lugnt å va hemma, sitta i solen eller traska runt på gården :-)

Hoppas nu att ni alla njuter av sommaren , ljuset och de långa kvällarna! KRAM PÅ ER!! På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar