tisdag 22 oktober 2013

Hmm, apsmak ??



Jag har gjort det igen och jag kommer att göra om det, om jag känner mig rätt ! Vad har ja gjort då??? Jo , jag fick för mig att jag skulle köpa en godsak , unna mig lite :) Jag köpte en som varit favorit i alla år! Och , vad händer när jag full av förväntan tar en tugga på go'biten ? Jo , det smakar.......APA!!! Men va f...? Vilken besvikelse , hehe! Kan konstatera att efter två och ett halvt år på lågkolhydratkost så är jag ganska rejält avsötad, och det är ju skitbra men , (alltid ett men) min hjärna minns de där goa , söta smakerna på choklad , smågodis och kakor! Och så blir kaos i munnen när smaken och minnet inte går ihop :)

Men jag är faktiskt glad att det är så här , att det smakar apa för risken att jag ska trilla ner i det däringa sockerträsket är inte så stor : ))

Ja en sån här goding var det som inte föll mig i smaken ; ) plåga i mig hälften,
resten får jag pracka på tonåringen ; ))
Bilden googlad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar