måndag 23 september 2013

Nya tider...

Det är nya tider på gång !! Stora lillkillen har börjat förskoleklass och lilla lillkillen har börjat på dagis : )) Tonåringen har börjat gymnasiet och bor borta i veckorna ,  tjugoåriga sonen har flyttat många mil för att vidareutbilda sig!! Och "Lilla jag" ska börja läsa in gymnasiekompetens i morgon , hugalien va nervös jag är , ja ångrar mig som bara den , vill inte , törs inte osv. Ja ni vet hur det är när man ska på nåt nytt ; ) Hoppas verkligen att jag fattar det här med distansutbildningen , för det verkade knepigt minst sagt när jag var in på skolsidan och kollade runt...

Jag får väl återkomma med rapport om ett tag , men vänta inte på blogginlägg än på ett tag för det blir nog tight att få till den närmaste tiden! Ha de nu så bra mina läsare så hörs vi av ♥


Ja här ser ni vad jag ska "roa" mig med , är ju inte så mycke för den som är van men för mig blir det nog tufft skulle jag tro!

1 kommentar:

  1. Lycka till!!
    Det kommer att gå bra, det är jag säker på :)

    SvaraRadera