måndag 15 oktober 2012

Sol-vitamin



Ja det kunde man ju ha anat att fredagens energi skulle följas av sjuka ! På lördagen vaknade jag med ont i halsen , feberkänsla och influensavärk i kroppen . Det är inte ovanligt att jag blir så där energisk dagen innan jag lägger mig sjuk . Men den här gången blev det inte så illa för redan på söndagen kände jag mig betydligt bättre , bara öm i halsen och värk i kroppen . Idag känner jag mest av värken och den kan ju också bero på det här bedrövliga vädret , regn och blåst , det brukar kännas i kroppen .

Glad att det inte blev sämre än så här : ) Så har det varit det senaste året att mina förkylningar har varit väldigt lindriga , kan det bero på att jag äter redigt med d3-vitaminer ? Jag tror det ! Det och lchf i kombination gör mig mindre sjuk!! Så mina d3-vitaminer fortsätter jag med och lchf , förståss :)


orkut graphics, glitters, tricks, games and comments

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar