måndag 30 maj 2011

Att göra rätt val....



I går var det mors dag! Mors dag brukar inte firas något speciellt ( inte fars dag heller), men jag brukar alltid baka något smaskigt, laga god mat osv. Men den här gången bestämde jag mig för att göra ett annorlunda val!

Jag ville köpa mej nån "trasa" å ha på mej i sommar, så i ställe för att smaska i mej en massa onyttigheter så blev det en shopping-tur :)) Hittade en klänning på kapp-ahl som jag gillade, passade gjorde den också ;))  Till den blev det vita tights,  trekvartslånga. 

När jag handlat färdigt så kom hungern, så klart! Vanligtvis hade jag köpt mej en glass eller choklad, den här gången tänkte jag inte trilla dit på det, så det blev en grillad kyckling-klubba och en flaska mineralvatten istället! Nöjd med mina val är jag :)) 

Så här ser klänningen ut!
(Lånat bilden från kapp-ahls hemmsida)





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar